zondag 29 juni 2014

Vakantie

Zoals vorig jaar neemt wardmertensschrijft.blogspot.be gas terug tot 31 augustus.

In tegenstelling tot vorig jaar zet ik de motor niet helemaal stil, tenzij ik:
  • geen goesting heb.
  • overstelpt wordt door uitnodigingen voor barbecues bij leuke mensen.
  • overstelpt wordt door mensen die me gratis reizen naar Scandinavië aanbieden.
  • zoveel lees dat ik vergeet te bloggen (euh ...)
Als ik deze zomer een boeiend stuk tekst of interview lees, dan zwier ik de link op mijn blog. Ik beschouw het als mijn plicht jullie van letters te voorzien in de woonkamers, woestijnen of berglandschappen waar jullie deze zomer vertoeven.

Waarschijnlijk zal ik het me ook niet kunnen laten jullie af en toe met een stiftgedicht te attaqueren. In een of ander blogbericht beloofde ik ook een gedicht en kortverhaal online te zetten. Bij deze maak ik mijn beloftes ongedaan, maar ik zit - zoals altijd - vol gouden intenties.

Alles mag, niets moet. Met die gedachte duik ik de vakantie in, hoofd eerst. En met dit plaatje:



Tot aan de andere kant van de zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten